Bliv Kunde online

Skift pengeinstitut

Legitimation

Bliv Kunde online

Bliv kunde online

Bliv kunde online

Når du ansøger om at blive kunde online, skal du benytte din NemID. Det er for at gøre det nemt og sikkert for dig at give os dine oplysninger. Når du logger på, bliver du bedt om at oplyse dit cpr. nr. Vi benytter det til at finde din adresse i Folkeregistret og tjekke, om du er registreret i RKI.

I ansøgningen vælger du, hvilke produkter du er interesseret i. Samtidig beder vi dig om nogle personlige oplysninger, så vi kan behandle din ansøgning og give dig den rigtige rådgivning. Vi stiller dig også nogle spørgsmål om dit såkaldte forretningsomfang. Det gør vi af lovgivningsmæssige årsager.

Vi skal bruge:

  •         kopi af dit pas eller kørekort
  •         kopi af dit sundhedskort
  •         dine seneste lønsedler
  •         din seneste årsopgørelse
  •         kontooversigt fra din nuværende bank
  •         budget (hvis du har et)


Dine lønsedler og din årsopgørelse kan du hente automatisk via systemet. Det er dog en god idé at have de resterende dokumenter klar, inden du går i gang. Har du ikke en scanner, så tag et foto med din smartphone.

BLIV KUNDE

Er du under 18 år eller registreret i RKI, kan du desværre ikke anvende denne løsning, men er velkommen til at kontakte os på telefon 9648 7000.

Skift pengeinstitut

Bliv kunde

Ønsker du at blive kunde i Faster, så ring til os på tlf. 9648 7000.

Ved bankskifte til Faster sørger vi for flytning af alle dine konti og hvad der i øvrigt er relevant at få ordnet. I forbindelse med flytning af banklån betaler du ikke stiftelsesprovision og dokumentgebyr til Faster.

Pjece fra Finansrådet:

"Sådan skifter du bank. sparekasse eller andelskasse".
"Vejledning om flytning af konti".

Legitimation

Legitimation

Vi har brug for, at vide hvem du er, og skal derfor bruge legitimations oplysninger på dig.

Hvorfor: Faster Andelskasse er, som pengeinstitut, med til at bekæmpe terrorisme og hvidvaskning af penge. Som kunde i et pengeinstitut er du derfor underlagt en række krav i hvidvaskloven
Derfor skal vi indhente og registrere din identitet og hvad dit formål med forretnings forbindelsen er og omfanget heraf.

Læs nedenstående og se hvilke oplysninger vi skal bruge på dig:
  

Privatperson:
Pas eller kørekort og gult sygesikringsbevis
 
A/S:
Udskrift fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, hvoraf navn på bestyrelse og direktion, samt tegningsregler fremgår.

Herudover skal de reelle ejere legitimere sig, som beskrevet under punktet "Privatperson".
 
ApS:
Udskrift fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, hvoraf navn på bestyrelse og direktion, samt tegningsregler fremgår.

Herudover skal de reelle ejere legitimere sig som beskrevet under punktet "Privatperson".
 
I/S:
Udskrift fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, hvoraf navn på bestyrelse og direktion, samt tegningsregler fremgår. 

Kopi af interessentskabskontrakt.

Herudover skal interessenterne legitimere sig som beskrevet under punktet "Privatperson".
 
Foreninger:
Udskrift fra CVR, stiftelsesdokument samt seneste generalforsamlingsreferat, hvori der står skrevet, hvem der kan tegne foreningen.
Herudover skal de, der kan tegne foreningen, legitimere sig som beskrevet under punktet "Privatperson".
 
Enkeltmandsvirksomhed: 
Udskrift fra CVR, 

Herudover skal vedkommende legitimere sig, som beskrevet under punktet "Privatperson".
 

Faster skal bruge følgende legitimation.
Her kan du læse mere om hvidvask og terrorfinansiering.
Pjece fra Finansrådet: "Husk legitimation - når du går i dit pengeinstitut".

"Vi hjælper dig med din privat økonomi - ring eller skriv til os, så sørger vi for at du kommer godt igang her hos Faster"
Laila Frandsen Rådgiver og souschef

- Dig som midtpunkt

Velkommen til Faster. Vi ser frem til, at have dig som kunde.

www.faster.dk anvender cookies. Cookies er nødvendige for, at få hjemmesiden til at fungere og giver os viden om din brug af siden. Klikker du videre på siden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies og evt. sletning af disse

Luk