Klageansvalig

Hvis du ønsker at klage over Faster, skal du i første omgang kontakte os i Andelskassen.

Hvis du herefter forsat er uenig i Fasters behandling af din henvendelse eller resultat heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Faster.

Fasters klageansvarlige er Jan Kirkensgaard. Du kan kontakte den klageansvarlige via brev på adressen: Højevej 18, Astrup, 6900 Skjern eller på telefon 9648 7018.

Du kan også vælge at indbringe din klage for Det finansielle ankenævn, Amaliegade 8 B, 2. sal, 1256 København K,  tlf. 3543 6333. www.fanke.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage. Klage indgives på http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal Faster Andelskasses e-mail adresse info@faster.dk angives.

Har du haft en dårlig oplevelse?

Er du ikke tilfreds med den rådgivning, du har fået, så lad os tage en snak om situationen.

Jan Kirkensgaard,
Direktør

Som kunde hos Faster får du ...

ikon
Nærhed og indlevelse

Forståelse for dine forventninger og behov.

ikon
Kompetent, relevant og hurtig ...

Rådgivning af dygtige medarbejdere, hvor du oplever tryghed og dine behov som midtpunkt.

ikon
Moderne tilgang

Vi gør en dyd ud af god personlig service, men tilbyder også selvbetjening via PC, tablet og smartphone.