Klageansvarlig

Skulle Faster mod forventning give anledning til at klage, så finder du dine muligheder her.

Hvis du ønsker at klage over Faster, skal du i første omgang kontakte os i Andelskassen.

Hvis du herefter forsat er uenig i Fasters behandling af din henvendelse eller resultat heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Faster.

Fasters klageansvarlige er Jan Kirkensgaard. Du kan kontakte den klageansvarlige via brev på adressen: Højevej 18, Astrup, 6900 Skjern eller på telefon 9648 7018.

Du kan også vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8 B, 2. sal, 1256 København K,  tlf. 3543 6333. www.fanke.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage. Klage indgives på http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal Faster Andelskasses e-mail adresse info@faster.dk angives.

"Er du ikke tilfreds med den rådgivning du har fået, så lad os tage en snak om situationen."
Jan Kirkensgaard Direktør

www.faster.dk anvender cookies. Cookies er nødvendige for, at få hjemmesiden til at fungere og giver os viden om din brug af siden. Klikker du videre på siden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies og evt. sletning af disse

Luk