Nyt design i Netbank

Kære kunder.

Vi har på det seneste lavet en række ændringer til Netbanken, som skal forbedre brugeroplevelsen og funktionaliteten. Det har ikke været uden bump på vejen, og det beklager vi meget!

Fredag den 27. september laver vi endnu en ændring i Netbanken, så du fremover skal bruge både adgangskode og NemID-nøglekode, når du logger på Netbanken.
Det skyldes nye EU-sikkerhedskrav. Vi er klar over, at det gør det mere besværligt at logge ind, men vi ser en stigende tendens, hvor folk mister penge pga. ”banditter”, og mener den øget sikkerhed opvejer besværet på længere sigt.

Vi kan anbefale NemID-appen, som er et nemt og sikkert alternativ til nøglekortet.

Som erhvervskunde skal man logge på via et andet link, som findes under 'Netbank'.

Som noget nyt skal man logge på via et andet link som erhvervskunde for at få alle funktioner.

Ny Netbank skal give bedre brugeroplevelse
Nu kan privat- og erhvervskunder i Faster opleve nydesignet netbank, som vil give dem en ny og forbedret brugeroplevelse på både mobil, tablet og pc.

Designet i vores eksisterende netbank er ikke længere tidssvarende og giver ikke hurtig adgang til relevante funktioner. Flere og flere brugere logger sig også på Netbank via mobilen eller iPad end PC. Derfor lancerer vi nu en første version af en ny netbank, som skal løfte brugeroplevelsen og understøtte vores kunder behov for at kunne tilgå netbank fra flere kanaler og få hurtig adgang til relevante funktioner.



Den nye netbank er en version under udvikling og lever sideløbende med den eksisterende netbank
I udviklingen af den nye netbank er der prioriteret at ændre designet på de vigtigste funktioner, som vores privatkunder bruger på daglig basis. Den lanceres som en første version for, at vi kan teste funktionalitet og få vores kunders feedback til at gøre den bedre. Der vil derfor stadig være funktionalitet med gammelt design og behov for at bruge funktioner i den eksisterende netbank. De resterende funktioner bliver udviklet til det nye design løbende.


Responsiv design tilpasser netbanken til skærmen på mobil, tablet og pc
Den nye netbank er responsiv. Det vil sige, at indholdet bliver tilpasset skærmen på fx en mobil, tablet eller pc.  Det gør det fx lettere at se indhold og mere brugervenligt at navigere i netbank fra mobilen.

Hurtigt overblik over de mest brugte funktioner i Netbank
For at gøre det let og overskueligt at udføre de mest relevante funktioner i Netbank er der lavet en forside med et startbillede ’Mit overblik’, som giver hurtigt og let adgang til de funktioner, som vores kunder bruger mest fx deres valgte kontisaldi, kommende betalinger og kontaktinformation.

Du kan allerede smugkigge lidt på Faster.dk/netbank

Problemer med Netbank?

Jeg er her altid for at hjælpe, har du spørgsmål eller problemer med netbank må du altid ringe eller skrive til mig.

Rasmus Vestergaard,
Finanselev

Som kunde hos Faster får du...

ikon
Nærhed og indlevelse

Forståelse for dine forventninger og behov.

ikon
Kompetent, relevant og hurtig...

Rådgivning af dygtige medarbejdere, hvor du oplever tryghed og dine behov som midtpunkt.

ikon
Moderne tilgang

Vi gør en dyd ud af god personlig service, men tilbyder også selvbetjening via PC, tablet og smartphone.