Faster informerer

Kunderne i Lem og Højmark vil få tæt betjening - nu fra afdelingen i Faster

Faster har nu haft afdeling i Lem i snart 4 år. Det har været en positiv og god oplevelse at åbne Faster Andelskasse i Lem. Befolkningen bakker op om deres lokale samfund, som vi også er bekendt med fra Astrup. Det er dejligt at være omgivet af jer, ildsjælene, som gerne vil jeres by og dets udvikling.

I fremtiden vil vores service til jer blive opretholdt, men ikke fra en fysisk afdeling. I stedet vil kunder i Lem og Højmark blive tilbudt rådgivning ved møder i hjemmet, eller ved at de tager turen til afdelingen i Faster – kun et kvarters kørsel derfra.

Baggrunden for beslutningen er øgede krav til medarbejdernes sikkerhed efter et bankrøveri i afdelingen i Faster i januar 2019. Faster Andelskasse har måttet øge bemandingen i Lem-afdelingen, men ressourcerne rækker ikke på langt sigt til at opretholde en afdeling med to-tre medarbejdere.

Faster Andelskasse har drevet afdelingen i Lem i lejede bygninger, hvor et andet pengeinstitut tidligere har holdt til. En pengeautomat fra den tidligere lejer står ved indgangen og kan forlede personer med kriminelle hensigter til at tro, at der i kundelokalet er kontanter at hente. Det er dog ikke tilfældet.

Vi har oplevet stor forståelse fra vores kunder efter bankrøveriet, som har bakket os op ved til at køre turen til Astrup eller vi har kørt ud til kunderne og haft møder i deres hjem.

I perioden med den forsatte situation omkring Coronavirus oplever vi, at kunderne gerne deltager i møder via Skype eller via telefonen, samt at mange både yngre og ældre kunder er blevet meget mere digitale.
Vi ser frem til et forsat godt samarbejde med kunder og forretningsforbindelser i Lem og omegn. Vi kan garantere, at det fortsat vil være hurtigt og nemt at komme i kontakt med os i dagligdagen.

Faster Andelskasses afdeling i Lem lukker med virkning fra 1. november 2020.

Som kunde hos Faster får du...

ikon
Nærhed og indlevelse

Forståelse for dine forventninger og behov.

ikon
Kompetent, relevant og hurtig...

Rådgivning af dygtige medarbejdere, hvor du oplever tryghed og dine behov som midtpunkt.

ikon
Moderne tilgang

Vi gør en dyd ud af god personlig service, men tilbyder også selvbetjening via PC, tablet og smartphone.