
Legimitation 2
Vi har brug for, at vide hvem du er, og skal derfor bruge legitimations oplysninger på dig.
Nærhed og indlevelse handler ikke om afstand. Det vigtigste er, at vi forstår hinanden - og at vi kan sætte os ind i dine forventninger og behov.
Det er nemt at skifte til Faster, vi hjælper dig gerne med på vejen.
Du vil få et pengeinstitut, hvor du er midtpunkt, og hvor vi altid har dine interesser i centrum.
Du får din egen personlige rådgiver, som forstår din økonomi og dine behov.
Vi glæder os til at have dig som kunde, vi glæder os til at vise dig nærvær og indlevelse
Det er nemt at skifte til Faster
Bliv kunde online
For at ansøge online skal vi bruge følgende:
Du kan blive kunde hos Faster, der er også fordele ved at være andelshaver.
Se her hvad det betyder at skifte pengeinstitut
Dine lønsedler og din årsopgørelse kan du hente automatisk via systemet. Har du ikke en scanner, så tag et foto med din telefon.
Når du ansøger om at blive kunde online, skal du benytte din NemID. Det er for at gøre det nemt og sikkert for dig at give os dine oplysninger. Når du logger på, bliver du bedt om at oplyse dit cpr. nr. Vi benytter det til at finde din adresse i Folkeregistret og tjekke, om du er registreret i RKI.
I ansøgningen vælger du, hvilke produkter du er interesseret i. Samtidig beder vi dig om nogle personlige oplysninger, så vi kan behandle din ansøgning og give dig den rigtige rådgivning. Vi stiller dig også nogle spørgsmål om dit såkaldte forretningsomfang. Det gør vi af lovgivningsmæssige årsager.
Er du under 18 år eller registreret i RKI, kan du desværre ikke anvende denne løsning, men er velkommen til at kontakte os på telefon 96487000
Vi har brug for, at vide hvem du er, og skal derfor bruge legitimations oplysninger på dig.
Det er nemt at skrifte bank, vi hjælper dig gerne!
Jeg forstår dine behov og og hjælper dig gerne med din økonomi
Laila Frandsen,
Rådgiver
Forståelse for dine forventninger og behov.
Rådgivning af dygtige medarbejdere, hvor du oplever tryghed og dine behov som midtpunkt.
Vi gør en dyd ud af god personlig service, men tilbyder også selvbetjening via PC, tablet og smartphone.